Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

Epson EB-L260F làser 4600 ANSI lumens 1080 Full HD (16:9)

Detalls
Especificacions
Descàrregues
El projector EB-L260F és un projector làser sense fil Full HD de gamma bàsica però que inclou funcions avançades, la solució ideal per a qualsevol entorn de treball.

Ofereix una lluminositat de 4600 lumens, una gamma d'opcions de connectivitat sense fils i per cable, i la capacitat de projectar sobre pantalles de fins a 310 polzades. L'alt contrast de 2.500.000:1 i la tecnologia 3LCD garanteixen una projecció clara del contingut en qualsevol entorn de treball per assegurar l'atenció del públic.

Incorpora encesa automàtica MTR per detecció de senyal de vídeo HDMI i tot tipus d'opcions de connectivitat com HDMI dual i LAN sense fils per transmetre contingut des d'ordinadors portàtils o dispositius mòbils amb Screen Mirroring (Miracast); un codi PIN i la visualització del nom dusuari quan es connecta Miracast al projector permeten al professor bloquejar les interrupcions dels alumnes mentre projecta. USB amb subministrament d'alimentació (2 A) per a una connexió senzilla i intel·ligent d'un Smart Stick. Compatible amb el programari iProjection per a una connectivitat senzilla amb dispositius mòbils i ús compartit de contingut.

Lleuger i compacte, admet una instal·lació en 360 graus sense comprometre la qualitat de projecció i és compatible amb una pantalla ultrapanoràmica 16:6. Inclou sortida HDMI i edge blending (combinació de vores) per a muntatges multiprojector.
MarcaEpson
Format16:9
GarantiaProjector: 5 anys reparació a taller o 12000h.
*Ampliació de garantia opcional disponible.
Tecnologia3LCD
UbicacióSostre, escriptori, terra i paret
Resolució nativa1080p
Lumens4600