Atenció client: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 18h (Telf. 972 222 094)   Botiga: Dll-Dv 9h a 14h - 15h a 19h / Ds 10h a 13:30h IVA inclòs

Logitech Brio ultra HD Pro 4K Premium

Videocol·laboració de primer nivell en HD a 4K. Dissenyada per a videoreunions professionals, BRIO proporciona un vídeo en HD a 4K amb RightLight™ 3, HDR, freqüències de quadre elevades i un rendiment amb poca llum excel·lent que impulsa els equips perquè puguin col·laborar i prendre decisions ràpides a través d'experiències en reunions d'alta qualitat.

BRIO ofereix tres preajustaments de camp visual amb un zoom HD de 5 ampliacions a una espectacular resolució de 4K. Seleccioneu 65° per focalitzar més la conversa o amplieu més l'enfocament a 78º o 90º per mostrar més del vostre lloc de treball.
RightLight™ 3 amb HDR us ajuda a oferir sempre la vostra millor imatge amb qualsevol il·luminació, gràcies als components òptics Logitech avançats que ofereixen una resolució de vídeo nitidíssima amb enfocament automàtic.
Brio compta amb certificació per a Microsoft Teams® i Skype™ Empresarial, i funciona amb Cortana® i Windows Hello™. Les certificacions i la compatibilitat amb altres aplicacions d'ús generalitzat inclouen BlueJeans, Cisco Webex, Fuze, Google Meet, GoToMeeting, Lifesize Cloud, Pexip, RingCentral Video, Vidyo i Zoom
NT9VID0110Logitech Brio ultra HD Pro 4K Premium3/5 dies
Consultar